2015. október 28., szerda

Prológus

Sziasztok! A nevem Chloé Tailor, 16 éves vagyok és most a szobámban ülök a naplóm felett. Új életet kezdek egy új suliban, a Sweet Amoris gimiben. A szüleim meghaltak nagyjából fél éve, addig nyári szünet volt, részben pszichológushoz jártam a történtek miatt. Ő javasolta, hogy vezessek naplót, mert állítólag az segíteni fog feldolgozni a dolgokat, meg az új kihívásokat, amik az új gimimben várnak majd rám. A szüleim rejtélyes körülmények között haltak meg. Éppen kocsiban ültünk és mentünk valahová. Nagyon bűntudatom van még most is, amiért az utolsó percekben veszekedtünk. Mindenki azt mondja, csoda, hogy én túléltem. Mindenesetre most a keresztanyámnál lakom, Pixinél. A gimi állítólag elég közel van a sulihoz. Igazából nem várom, hogy oda mehessek, sok lesz az idegen. Nem is vágyom senkire, jól megvagyok egyedül. De mégis kötelező, ráadásul a keresztanyám kényszeríteni fog rá, hogy jól érezzem magam. Állítólag a suli sok programot is szokott szervezni. Nem értem miért ide kell mennem, mikor egy másik gimi is van a közelben. Kevésbé nívós és kevésbé aktív. nem hiszem, hogy pörgésre lenne szükségem, de a pszichológusom meg a keresztanyám is azt mondja sok újdonság kell, hogy kizökkenjek a depressziómból. Pedig én nem vagyok depressziós! Hülyeség ez az egész új gimi, meg a napló írás is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése